2011.04.21. 07:41
Százlábúak a pályán: a második hullám (2. rész)
A hatkerekű Tyrrell P34 kétségkívül a legegyedülállóbb Forma 1-es autó, amely valaha is rajthoz állt, de nem ez volt az egyetlen hatkerekű próbálkozás. Ha őszinték akarunk lenni, akkor nem a Tyrrell volt az első hatkerekű autó a Forma-1-ben. 1957-ben Indianapolisban (ez akkor még…
2011.04.21. 07:27
Százlábúak a pályán: a hatkerekű Tyrrell (1. rész)
A hatkerekű Tyrrell P34-es története egészen 1968-ra nyúlik vissza, amikor a szárnyait bontogató brit mérnők, Derek Gardner, a Lotus gázturbina meghajtású Indy 500-as autóján dolgozott. Az autó a pilóták elmondása szerint állandó úttartási problémákkal küszködött, amikor…
2011.04.18. 07:15
Az első Ferrari
Enzo Ferrari, akinek cége
1943-tól már hivatalosan is viselhette saját nevét, egy 12 hengeres motort
álmodott meg autói számára. A háború előtt a német csapatok rakétáit V12-es
motorok hajtották és az Alfa Romeo soha rajthoz nem álló középmotoros Grand
Prix autója, az…